Szlagmetal na wosku - PROBLEM

Szlagmetal na wosku - PROBLEM

Postprzez zuzanna » 30 paź 2019, o 10:09

Witam serdecznie,
wykonuje świece z wosku naturalnego i ozdabiam je szlagmetalem. NIestety po czasie szlagmetal zaczyna się utleniać i złotko zielenieje. Po nałożeniu szlagmetalu lakieruje go produktem Leaf Prottect z firmy Kolner, ale niestety nie zdaje to egzaminu. Domyślam się, że sam wosk jest tłusty stąd zachodzi tak szybko reakcja, ale mają Państwo do polecenia jakiś produk/sposób zabezpieczający szlagmetal z obu stron? Może musze położyć jakiś podkład?
Będę wdzięczna za odpowiedź.
Pozdrawiam,
ZK
zuzanna
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 paź 2019, o 10:04

Re: Szlagmetal na wosku - PROBLEM

Postprzez Maria » 12 lis 2019, o 23:09

Polecam ostrożność przy stosowaniu werniksów i innych środków na świecach. Mało kto zwraca uwagę na to, że to środki łatwopalne, a przecież świece do tego służą.Nie trudno wtedy o nieszczęście, szczególnie kogoś, kto dostanie taką świecę i nieświadomie doprowadzić może do tragedii. Wiem coś o tym, bo sama zajmowałam się kiedyś ozdabianiem malowaniem świec
Maria
 
Posty: 221
Dołączył(a): 25 lis 2013, o 11:19


Powrót do Techniki pozłotnicze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości