Szlagmetal polerowany na pulment- czemu nie?

Re: Szlagmetal polerowany na pulment- czemu nie?

Postprzez Evagelia » 24 lut 2015, o 14:31

...
Ostatnio edytowano 19 lis 2015, o 12:39 przez Evagelia, łącznie edytowano 1 raz
Evagelia
 
Posty: 189
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 10:05

Re: Szlagmetal polerowany na pulment- czemu nie?

Postprzez Marcin » 24 lut 2015, o 18:12

Dzięki Tobie udało się obalić mit o niemożliwości polerowania szlagmetalu :) myślę, że zainspirujesz tym mnóstwo osób. Ja zaczynam próby w tym tygodniu :)

Tak się zastanawiam - pod szlagmetal w tej metodzie trafia wódka - jakby nie było składa się ze sporej ilości wody, nie spowoduje to późniejszego patynowania?
Moja stronka: http://www.marcinkaczmar.pl - serdecznie zapraszam.
Polecam: http://www.podobraziadoikon.vxm.pl - świetne deski do ikon
Marcin
 
Posty: 67
Dołączył(a): 27 gru 2013, o 16:27
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Poprzednia strona

Powrót do Techniki pozłotnicze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron