Polerowanie szlagmetalu

Polerowanie szlagmetalu

Postprzez Marcin » 10 wrz 2014, o 11:21

W opisie pewnego produktu pozłotniczego znalazłem niezwykle interesujące zdanie:
nie ma żadnych ograniczeń w polerowaniu może być polerowany nawet szlagmetal,

czy to jest możliwe? To była by jakaś nowość :) czy ktoś korzystał z tego specyfika? Nazywa się KÖLNER KGGG SYSTEM FOND.

Link do produktu: http://www.blikart.pl/index.php?id=1&ci ... d=201&l=pl
Moja stronka: http://www.marcinkaczmar.pl - serdecznie zapraszam.
Polecam: http://www.podobraziadoikon.vxm.pl - świetne deski do ikon
Marcin
 
Posty: 67
Dołączył(a): 27 gru 2013, o 16:27
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Re: Polerowanie szlagmetalu

Postprzez zephyr7 » 10 wrz 2014, o 17:40

Hehe, fajne :D

Wydaje mi się, że polerowanie "gasi" szlagmetal. Zrób eksperyment pędzelkiem.

Produkty kolnera są ciekawe - jedne łatwiejsze, inne trudniejsze w stosowaniu..

Dodam zagadkę od siebie: a co z kładzeniem szlagmetalu transferowego na instacol???
zephyr7
 
Posty: 168
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 18:11

Re: Polerowanie szlagmetalu

Postprzez maja » 11 wrz 2014, o 09:45

Widziałam polerowany szlagmetal... Jak dla mnie wygląda okropnie :( Co z tego, że się błyszczy? Tombak też się błyszczy a do złota mu daaaaaalekoo...
Avatar użytkownika
maja
 
Posty: 89
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 15:07


Powrót do Techniki pozłotnicze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron