Re: Ile czasu powinny trwać warsztaty pisania ikon?

Sens ikony i ikonopisania, nasze podejście, poszukiwania, pytania...

Re: Ile czasu powinny trwać warsztaty pisania ikon?

Postprzez ikonnik » 20 sty 2014, o 10:39

Zawsze mnie to fascynuje, kiedy dowiaduję się, że ktoś potrafi i odważa się przeprowadzić podstawowe warsztaty ikonopisania w... 11 godzin.
Chciałbym poznać ten sekret :D
Ostatnio edytowano 28 sty 2014, o 09:35 przez ikonnik, łącznie edytowano 2 razy
Powód: zmiana tematu i wyodrębnienie dyskusji z wątku
Avatar użytkownika
ikonnik
 
Posty: 44
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 13:03
Lokalizacja: Rzym/Warszawa

Re:

Postprzez Evagelia » 23 sty 2014, o 18:40

To wszystko co w opisie tylko w 11 godzin :o ?? Rowniez podziwiam : ). Sama nie jestem w stanie w 11 godzin najprostszej ikony namalowac, bez wliczania czasu na gruntowanie, zlocenie czy sporzadzenie rysunku..no ale nie robie tjemnicy, ze jestem bardzo powolnym uczniem. :D
Ostatnio edytowano 26 sty 2014, o 21:52 przez Krzysztof, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmiana tematu i wyodrębnienie dyskusji z wątku
Evagelia
 
Posty: 189
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 10:05

Re:

Postprzez lukaszmatysik » 23 sty 2014, o 18:44

A wszystko jest poprzedzone wprowadzeniem do historii, a domyślam się że w dwóch zdaniach to to nie będzie...
Ostatnio edytowano 26 sty 2014, o 21:52 przez Krzysztof, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmiana tematu i wyodrębnienie dyskusji z wątku
Avatar użytkownika
lukaszmatysik
 
Posty: 142
Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 21:40
Lokalizacja: Łódź

Re:

Postprzez Evagelia » 24 sty 2014, o 13:46